جانشین سپاه استان قم مطرح کرد:

ترویج ایمان و امید راهبرد اصلی قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم

جانشین سپاه استان قم ترویج ایمان و امید در جامعه را جزو راهبردهای اصلی و مهم قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۴۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

ترویج ایمان و امید راهبرد اصلی قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، چهارمین جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام با حضور فرماندهان نواحی، اقشار و معاونت‌های سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه برگزار شد.

سردار مهدی کبیری پور در بخشی از این جلسه،راهبرد اصلی قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم را تدوین راهکارهای ترویج ایمان و امید در جامعه برشمرد و استفاده حداکثری از ایام‌الله و مناسبت‌های پیش رو برای نیل به این هدف والا را ابلاغ کرد.

سرهنگ هادی بادینلو دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم نیز استفاده از مناسبت‌های هفته حقوق بشر آمریکایی، دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب را از مهم‌ترین مناسب‌ها و ایام پیش رو برشمرد و ضمن اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه، بمب‌گذاری حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شهید آیت‌الله صدوقی و انهدام هواپیمای مسافربری ایران در آسمان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، وظیفه مهم شبکه فرهنگی بسیج را بازخوانی جنایات آمریکا به‌ویژه برای نسل جوان برشمرد.

بادینلو دهه ولایت و امامت را بهترین فرصت برای ترویج ایمان در جامعه دانست و بر برگزاری جشن‌های غدیریه در مساجد و پایگاه‌های بسیج باهدف افزایش ایمان در نسل جوان اشاره کرد.

معاون فرهنگی سپاه قم در ادامه افزود: هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت برای اقدامات اثر گذار فرهنگی برای تبیین موضوع عفاف و حجاب در جامعه دانسته و پیش بینی برنامه‌های اثر گذار در هفته مذکور اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار