خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی : موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سال 1380 به دستور رهبر فرزانه انقلاب راه اندازی شد و 55 موسسه در 31 استان شکل گرفت که کاملا مردمی و غیر دولتی است .
کد خبر: ۹۵۲۲۵۱۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

هرجایی که مردم وارد میدان شدند کار به سرانجام رسید/10هزار خیر در سراسر کشور با این شبکه ارتباط دارند و کمک رسانی میکنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در اولین مجمع هم اندیشی خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان گفت: بعد از برنامه ی 22 بهمن 1401 با سخنران برنامه سردار رحیم صفوی قبل از شروع مراسم صحبت هایی شد و توضیحاتی ایشان دادند و مارا ترغیب و تحریک به راه اندازی دوباره ی موسسه موسسه خیریه امدادگران عاشورا کردند .

وی عنوان کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سال 1380 به دستور رهبر فرزانه انقلاب راه اندازی شد و 55 موسسه در 31 استان شکل گرفت که کاملا مردمی و غیر دولتی است و در سراسر کشور 80 هزار نفر تحت پوشش این موسسه می باشند .

ایشان تصریح کرد:  10هزار خیر در سراسر کشور با این شبکه ارتباط دارند و کمک رسانی میکنند . 

سردار ملک شاهکوهی در آخر افزود: در دوران دفاع مقدس وقتی عراق به خاک کشورمان حمله کرد ، طبق برآورد عراق ، ارتش و نیروهای مسلح ایران باید تسلیم صدام میشدند و میگفتند وقتی امام در شرایط سختی قرار گیرد حتما از آمریکا تقاضای کمک خواهد کرد . اما امام راه سومی را در پیش گرفت که عراق را به کل فلج کرد ، راه سخت و دشوار اما پر از روشنی و روزنه های امید .صبر و مقاومت در برابر دشمنان و استفاده از کمک های مردمی .هرجایی که مردم وارد میدان شدند کار به سرانجام رسید .

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها