آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۳۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید مطهری آموزش وپرورش استان برگزار شد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: دانش آموزان قرآنی مروج فرهنگ قرآنی و مهدوی در جامعه و عمل به قرآن باشند.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش و مربیان در اشاعه فرهنگ قرآنی بسیار مهم است افزود: قرآن مشعل هدایت و چکیده حیات هستی است که عجین شدن با قرآن در کودکی و نوجوانی موجب نهادینه شدن فضائل معنوی می‌شود و بسیاری از مشکلات و آسیبها را حل می کند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: 1100 دانش آموز در مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی شزکت کردند که از این تعداد 326 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
حجت دبیقی گفت: دانش آموزان منتخب استانی به مدت 4 روز در دو بخش آوایی و پژوهشی در دو رده پسران و دختران به رقابت پرداختند که نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که در استان خراسان رضوی مشهد مقدس و کرمانشاه برگزار می شود راه پیدا می کنند.
وی یاداور شد در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد 160 هزار نفر رشته در 10 رشته دختران و 11 رشته پسران شزکت کرده بودند.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر وتشکر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات در بالاترین کیفیت از نظر داوری برگزار شد تا بهترین ها به مرحله کشوری راه پیدا کنند.
حجت السلام ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: برای نفرات اول این مسابقات جهت اعزام به مرحله کشوری دوره های آموزشی برگزار می شود.
در پایان این آیین از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )

 

 

 

 

ارسال نظرات