خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام در یادواره شهدای نهاوند:

حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر‌ضد انقلاب بود/ امروز تنها راه ما مقاومت و ایمان به وعده الهی است

همدان-رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۱۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند اظهار کرد: این شهر ویژه است بنابراین انتظاری که از ادامه حرکت‌ها در این شهر می‌رود به این شکل ویژه  است.

وی گفت: ۱۷ شهید روحانی و در رأس آنها، شهیدان آیت الله محمدعلی حیدری و آیت الله قدوسی و دیگر شهیدان والامقام و عالمان و بزرگان  گذشته نهاوند از ویژگی‌ها و عظمت خاصی برخوردار بودند که از بین ما انسان‌های زمینی مورد انتخاب قرار گرفته و از تعلقات دنیا بریده و منتخب خدا شده‌اند و به مقام شهود و شهادت رسیده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: این سمبل‌ها و نشانه‌ها یادآور رسالت بزرگی است که اولیا و علما و بزرگان این شهر در تربیت افراد دارند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند، بیان کرد: دشمنان در این سال‌ها هرچه داشتند بر ضد نظام و انقلاب انجام دادند اما در مقابل اراده مردم ایران همیشه شکست خورده‌اند.

رستمی تصریح کرد: در حوادث سال گذشته همه کفر و نفاق علیه نظام و انقلاب جمع شده بودند و طراحی‌های گسترده و پیچیده‌ای انجام دادند و همه ابزارهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای را به میدان آوردند و از شخصیت‌های ورزشی، هنری و سلبریتی‌ها استفاده کردند .

وی افزود: برخی در داخل هم، القائات آنها را باور کردند و این سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود که در فتنه سال گذشته اتفاق افتاد و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: از موج این فتنه عبور کردیم اما مردم به رهبر معظم انقلاب، کشور، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایمان و باور داشتند و تسلیم این موج نشدند و به واقع خوش درخشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط جهانی اشاره و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری با اطمینان فرمودند؛ نظام بین الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت است و این اتفاق را به خوبی می‌بینیم.

رستمی بیان کرد: آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند و در هیچ زمانی اینطور نبوده است و امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها به التماس افتاده‌اند که نیروهای مقاومت آنها را مورد حمله قرار ندهند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها هم در ضعیف‌ترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برند و در داخل و خارج با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه ی خداوند در زمین است، افزود: امروز کشورها در صف ارتباط با ایران اسلامی هستند و وضعیت آمریکا و صهیونیست‌ها را هم می‌بینیم که در چه موضعی قرار دارند و این معجزه خداوند بر زمین است که انقلاب اسلامی شکل گرفته شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدفی که ما به دنبال آن هستیم بسیار متعالی است و در این راه به مجاهدت و کار جهادی نیاز داریم و باید مثل حاج قاسم باشیم.

رستمی بیان کرد: در گذشته برخی دولت‌مردان ما از آزمایش‌های موشکی ناراحت بودند اما امروز در دولت مردمی، رئیس جمهور ما در رونمایی از موشک هایپرسونیک خودشان حضور می‌یابند.

وی گفت: هزینه‌های به جامانده از ۱۰ سال رکود در گذشته برای حل شدن نیازمند مجاهدت است و این دولت در عرصه‌های زیادی مقتدر‌‌تر و در حال مجاهدت و کار است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف گفت: سختی‌های بسیاری در مسیر راه وجود دارد اما به یاری خدا پیروزی نهایی برای مومنان است و گشایش‌های واقعی در زندگی مردم و معیشت مردم خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: این ملت باور به شهادت و تکیه به خداوند دارد و راه مقاومت را ادامه می‌دهد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و امروز تنها راه ما مقاومت و ایمان به وعده الهی است و مهمترین وظیفه مسئولان هم خدمت جهادی به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات