خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی «چگونه به خانواده معتاد کمک کنیم؟» در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برگزاری کارگاه آموزشی چگونه به خانواده معتاد کمک کنیم؟ در جمع خواهران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۴۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت پنجم تیر روز جهانی مبارزه‌ با مواد مخدر، کارگاه آموزشی «چگونه به خانواده معتاد کمک کنیم؟» به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه آموزشی چگونه به خانواده معتاد کمک کنیم؟ در حلقه‌ی شهید ابوالقاسم نجار برگزار و بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع انجام شد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه، حلقه شهید سردار مهدوی نژاد در رده کودک و نوجوان، حلقه جوانان شهید ابراهیم امامی و فعالیت گروه مجازی در گروه سایبری و رزمایش فضای مجازی با مشارکت بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: همچنین به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع) تلاوت قرآن کریم همراه با بحث و گفتگو با محوریت کم رنگ شدن غدیر در حلقه‌ شهید ابوالقاسم نجار انجام گرفت.

اسیری با اشاره به برگزاری حلقه قرآنی شهید قربانعلی یعقوبی گفت: جلسه هم اندیشی پیرامون برقراری جشن عیدغدیر و پرشور شدن جشن در مسجد جمعه و پایگاه های مقاومت بسیج در این محله تشکیل شد.

او با اشاره به اجرای طرح سفیران مهر بیان داشت: گشت تیم امربه معروف و نهی از منکر همراه با دو مورد تذکر لسانی به کشف حجاب در محدوده پارک 13 آبان، بوستان معلم  و میدان بهشتی با مشارکت بسیجیان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار