خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در جهت آشنایی خانواده ها در مسجد محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۹۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه پیشگیری از اعتیاد، همراه با پرسش و پاسخ مردم محله در مورد معضلات و آسیب های انواع مواد مخدر به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه آموزشی با محوریت اعتیاد و آسیب های آن در جهت آشنایی خانواده با معضلات آن با مشارکت خواهران و برادران بسیجی و با حضور کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: همچنین در راستای برنامه های اجرایی، گشت محله محور رضویون به همت کارگروه دفاعی امنیتی و با حضور یک تیم گشتی از بسیجیان پایگاه در محله و در شب دوم با حضور بیش از 10 نفر از بسیجیان انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: برپایی فعالیت ورزشی والیبال در جهت افزایش سطح توانمندی جسمانی بسیجیان نیز با استقبال خوبی در حیاط پایگاه برگزار شد.

جلال اضافه کرد: مراسم پر فیض دعای توسل در شام شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) با مداحی مرتضی باقیان و حلقه کتابخوانی نونهالان در کانون کمیل بن زیاد (ع) برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار