مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از مردم دعوت به مشارکت کرد؛
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با دعوت مردم به مشارکت در تامین گوشت نیازمندان گفت: ۷۰۰ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی در قالب پویش «نذر قربانی» به مناسبت عید سعید قربان هستند.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۹۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، رضا سلم آبادی با اشاره به اجرای آیین «نذر قربانی» در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی نیکوکاران در عید قربان، برای توزیع بین نیازمندان هستند. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۶۵۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و ۴۱ پایگاه کمیته امداد در استان جهت جمع آوری نذورات قربانی آماده هستند، افزود: در روز عید قربان پایگاههای مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در مساجد و  کشتارگاهها جهت دریافت نذورات قربانی دایر خواهند بود. 

وی به روش های غیرحضوری پرداخت نذورات قربانی پرداخت و گفت: کد دستوری # ۰۵۱* ۸۸۷۷ *، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳، شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۳۴۲ پیش بینی شده است و مردم می توانند در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند. 

سلم آبادی بیان کرد: گوسفندان اهدایی، ذبح آنها در روز عید قربان در محل کشتارگاههای تحت نظارت دامپزشکی انجام می شود و در روز عید قربان به صورت نمادین ۲۰۰ راس گوسفند در کشارگاه صنعتی مشهد  ذبح خواهند شد. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به حمل و ذبح رایگان دام جهت دام های اهدایی توسط نیکوکاران به کمیته امداد، افزود: هدف گذاری در عید قربان سال جاری جمع آوری ۵۰میلیارد تومان کمک های مردم به صورت نقد و گوشت در پویش «نذر قربانی» است و برنامه ریزی شده است در همان روز بین مددجویان تحت حمایت توزیع شود.  

وی گفت: سال گذشته نیکوکاران استان ۴۴ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد (گوشت) در پویش نذر قربانی مشارکت داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها