خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر همراه با سخنرانی و مداحی در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۲۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و این شهید مظلوم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه و هیئت امنا مسجد امام هادی (ع) در این محله با حضور عموم مردم برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و شهید مظلوم سید محمد بهشتی فضاسازی پایگاه با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه انجام شد.

او افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و مداحی جعفر غلام برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: همزمان با آغاز فصل تابستان و برپایی طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان؛ اولین جلسه کلاس روخوانی قرآن کریم در مسجد امام هادی (ع) با حضور نونهالان تشکیل شد.

امامی یادآور شد: همچنین در قالب این طرح، کلاس فوتسال نیز در طی روزهای مختلف در رده سنی نونهالان همراه با حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار