خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برپایی نمایشگاه دهه امامت و ولایت و عید غدیر با همکاری نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی در مسجد جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۳۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه معرفت نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه با موضوع احکام نماز جماعت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه معرفت حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی با موضوع نماز جماعت، احکام و دیگر مسائل شرعی با استقبال نوجوانان در مسجد جمعه برگزار شد.

او با اشاره به اینکه جلسه هیئت اندیشه ورز با موضوع برنامه ریزی برای طرح نو+جوانه های صالحین در مسجد برگزار و افزود: همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و در قالب طرح نوجوانه های صالحبن، بازی فوتبال، فوتسال، فوتبال دستی و اردوی تفریحی به استخر غدیر سرخه در حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) خاطرنشان کرد: مراسم شهادت امام باقر (ع) در مسجد جمعه در این محله برگزار و آماده سازی مسجد برای این مراسم به همت بسیجیان انجام شد.

عربی با اشاره به برگزاری جلسه فرهنگی با موضوع تشکیل هیئت مذهبی در مسجد گفت: مراسم دعای توسل با نوای مرتضی ادهم و نمایشگاه دهه امامت و ولایت و عید غدیر با همکاری نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی در مسجد برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار