سازمان بسیج اساتید استان مرکزی در بیانیه‌ای اقدام موهن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را که همزمان با عید سعید قربان صورت گرفت، به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۶۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسیج اساتید استان مرکزی در بیانیه‌ای اقدام موهن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را که همزمان با عید سعید قربان صورت گرفت، به شدت محکوم کرد.
در بیانیه ای که امروز در اختیار خبرگزاری بسیج استان مرکزی قرار گرفت آمده است: اقدام وقیحانه قرآن سوزی و جسارت به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان، در پایتخت کشور سوئد، بار دیگر حقه و کینه دشمنان عنود اسلام را به نمایش گذاشت.
این بیانیه در ادامه می‌افزاید: جسارت و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان بار دیگر نشان داد که شعارهای آن‌ها در حفظ حقوق بشر، چیزی جز عوام فریبی و دروغ آشکار نبوده و طبق وعده الهی« اِنّا نَحنُ نَزَّلنَا الذِّکر وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُون» بازنده اصلی این گونه رفتارهای مذبوحانه در جریحه‌دار کردن عواطف ملت مسلمان جهان، خود آنها خواهند بود و مطمئن باشند سیلی سختی نسبت به این اقدام از سوی مسلمانان دریافت خواهند کرد.

در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مرکزی آمده است: این سازمان اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم، نایب بر حقش مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان جهان تسلیت گفته و ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام نسنجیده، خواستار پیگیری و اقدام قاطع مسئولین وزارت امور خارجه در اتحاد جهان اسلام و تمام نهادهای بین‌المللی در جرم‌انگاری و تحقق اشد مجازات عوامل این اقدام بزدلانه از سوی دولتمردان کشور سوئد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار