با همت خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره)برازجان

ذبح عظیم به نیت سلامتی امام زمان(عج)

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در روز عید سعید قربان گفت: در شهرستان دشتستان، بخش مرکزی در طول سال به مناسبت‌های مختلف طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۲۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در روز عید سعید قربان پس از برگزاری و اقامه‌ی نماز عید در میان جمع نمازگزاران گفت: در شهرستان دشتستان، بخش مرکزی در طول سال به مناسبت‌های مختلف طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کنیم تا از محل کمک‌های اهدایی مردم عزیز و نوع دوست شهرستان بتوانیم هدایایی را تهیه و بخشی از نیاز‌های خانواده‌های تحت پوشش را برطرف سازیم.
شمس الدینی گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح ذبح و قربانی به مناسبت عید سعید قربان با هماهنگی و کمک مراکز نیکوکاری، نیرو‌های جهادی، دهیار‌ها در سطح روستاها، موسسات خیریه و دفاتر کمیته امداد در شهرستان و بخش مرکزی است.
وی افزود: ما آمادگی این را داریم که هدایای عزیزان و نذورات مردم نوع دوست را به صورت نقد و دام ذبح شده و بسته‌بندی شده را در اسرع وقت به دست نیازمندان برسانیم.
ایشان در پایان خاطر نشان کردند: ۱۸ مرکز نیکوکاری اداره برازجان در طرح ذبح عظیم به نیت سلامتی امام زمان (عج) مشارکت داشته اند و با همت خیرین و هیات عامل مراکز نیکوکاری برازجان بحمدالله بمناسبت عیدسعید قربان تعداد ۱۳۸ راس گوسفند و دو راس گوساله به ارزش تقریبی بیش از ۷۵۰ میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان در حال توزیع می‌باشد، که سهم کمیته امداد برازجان از این آمار ۱۲۰ راس گوسفند به ارزش تقریبی ۵۷۰ میلیون تومان می‌باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات