زنجان - کارگاه خوشنویسی «کارگاه خوشنویسی متون دینی همراه با رویداد کتابت احادیثی از امام حسن عسکری (ع) در راستای تبیین و ترویج دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۰۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

کارگاه خوشنویسی متون دینی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛«کارگاه خوشنویسی متون دینی همراه با رویداد کتابت احادیثی از امام حسن عسکری(ع)» با حضور سیدحیدر موسوی، مدیرعامل انجمن خوشنویسان ایران به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان ایران شعبه زنجان، سازمان بسیج هنرمندان و موسسه دارالقرآن الکریم زنجان، برگزار می‌شود.

هنر خوشنویسی همبستگی دیرینه با ادبیات، متون دینی و آموزه‌های اسلامی دارد و این کارگاه به منظور ترویج «دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی» و ترغیب هنرمندان برای شرکت در قالب هنری این جشنواره برگزار می‌شود.

کارگاه خوشنویسی متون دینی همراه با رویداد کتابت احادیثی از امام حسن عسکری(ع) روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در دارالقرآن کریم زنجان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام کلمه «کارگاه خوشنویسی» را به شماره تماس ۰۹۹۱۶۶۷۸۰۳۵ ارسال کنند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، در قالب‌های متنوع کتابخوانی و هنری با تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام هشتم و بخش ویژه حضرت امام حسن عسکری(ع) در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان به شرکت در قالب هنری این جشنواره، می‌توانند با استفاده از احادیث منتخب در کتاب «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری (ع)» در رشته‌های هنرهای تجسمی، دست‌سازه، داستان و شعر، هنرهای دیجیتال متناسب با علاقه‌مندی خود شرکت کنند.

ارسال نظرات