خبرهای داغ:
به نقل از معاونت فرهنگی و هنری سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع):

همایش اختصاصی مربیان سرود پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد.

همایش اختصاصی مربیان سرود پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع) با هدف توضیح رزمایش فرهنگی در دهه ولایت با حضور اثر بخش گروه های سرود بسیج در میادین و نقاط مهم شهر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۱۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: سرهنگ محمد نصر اصفهانی صبح امروز در همایش اختصاصی مربیان سرود پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع)، اظهار کرد: یکی از راه های شهید زندگی کردن تبلیغ غدیر است و یکی از بهترین راههای تبلیغ غدیر همین اجرای سرود است.ما می‌خواهیم در ایام دهه امامت و ولایت به همراه شما کار بزرگی انجام دهیم.

وی با ذکر اثر بخشی و علاقمندی عموم به سرود بیان کردند:شما با سرود میتوانید از همه گروه و سنی مخاطب را جذب کنید.

وی ادامه داد : تابستان فرصت مناسبی برای جذب نوجوانان است،این کار نیاز به همت مضاعف شما دارد.

وی با بیان اینکه جنگ ما با دشمن جنگ فرهنگی و جنگ شناختی است، گفت:دشمن در تلاش است مردم را از این انقلاب و آینده نا امید کنند و دستاورد های این کشور را ضایع و نقاط ریز تاریک را پررنگ جلوه میدهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان افزود: یکی از موثرترین کارها همین اجرای سرود با مضامین امید آفرینی در بین مردم است که باعث روحیه دهی به مردم شهر می شود و فضای غم انگیز درست شده توسط دشمنان این انقلاب را عوض می کند.

وی در پایان افزود: رزمایش فرهنگی غدیر در دهه امامت و ولایت همزمان با برپایی ایستگاه های فرهنگی در نقاط مهم گردشگری شهر با ویژه برنامه های متنوع آغاز خواهد شد که یکی از برنامه های فرهنگی این رزمایش بزرگ، اجرای گروه های سرود بسیج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار