خبرهای داغ:

اهداء ۱۰۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به همت قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه، بیش از یکصد سری جهیزیه در مراسمی به زوج‌های جوان خوزستانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۰۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، احمد خادم سیدالشهدا،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا امروز در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان مناطق مرزی استان خوزستان اظهار کرد:به مناسبت دهه امامت و ولایت، این جهیزیه‌ها به ارزش ۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به نوعروسان کم بضاعت مالی شهرستان های اهواز،آبادان،خرمشهر و شادگان اهداء گردید.

 

 فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا بیان نمود: این جهیزیه‌ها شامل اقلام یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی و فرش،سرویس قابلمه و قاشق و چنگال است که برای هر مجموعه جهیزیه ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی افزود:این برنامه در راستای اجرایی نمودن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است.

 

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا نیروی زمینی سپاه اظهارکرد:برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان متقاضی مناطق مرزی انجام می گردد و این روند حمایت از زوج های جوان ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا در سخنانی اظهار کرد: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم تمسک جوید دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

 

وی افزود:صداقت،تفاهم در زندگی، ساده زیستی،حفظ کرامت یکدیگر، احترام و محبت ورزی و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر می باشد.

 

در آغاز واگذاری ۱۰۰ جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار مالی استان خوزستان،آیین اهدای ۱۹ سری جهیزیه با حضور زوج های جوان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،تبلیغی با همت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد، تا کنون بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی استان خوزستان واگذار گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار