ورود جوانان به تحولات علمی و فناوری‌های نوین امیدبخش است

اردبیل- رئیس بسیج علمی استان اردبیل گفت: ورود جوانان به تحولات علمی و فناوری‌های نوین در سطح ملی و استان اردبیل امیدبخش است و این رویش‌ها باید مورد حمایت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۳۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

ورود جوانان به تحولات علمی و فناوری‌های نوین امیدبخش است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فاضل احدی عصر یکشنبه در نشست جامعه بسیج نخبگان و علمی استان اردبیل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر جوانان استان اردبیل با انگیزه و تلاشی مضاعف در حوزه تحولات علمی و فناوری‌های نوین ورود پیدا کرده و حتی با ایده‌های خود سعی کردند به تقویت جبهه علمی و توسعه فناوری‌ها کمک کنند.

وی تصریح کرد: ورود جامعه نخبگان و علمی در حل و فصل مشکلات استان بسیار مؤثر و راهگشا است و ضروری است مسئولان صدا و سیما در تولید برنامه‌های خود از ظرفیت علمی، پژوهشی و فناوری نخبگان و چهره‌های برگزیده استان بیشتر استفاده کنند.

رئیس بسیج علمی استان اردبیل گفت: این حرکت‌ها و رویش‌های ارزشی و انقلابی امیدآفرین است و قطعاً در مسیر تحول علمی و فناوری‌های نوین کشور نیز می‌تواند مؤثر و راهگشا باشد.

احدی افزود: ما امروز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی دیگر از ظرفیت این نخبگان و فرهیختگان استفاده می‌کنیم و امیدواریم حرکت‌های مؤثری که در این حوزه آغاز شده منجر به ایجاد تحولاتی جدی و بنیادین در عرصه پیشرفت و توسعه استان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان استان اردبیل استقبال خوبی را از طرح‌ها و ایده‌های بسیج نخبگان و علمی استان داشتند و قطعاً در این حرکت عظیم می‌توان به آینده درخشان همراه با کسب امتیازهای بیشتر امیدوار بود.

رئیس بسیج علمی استان اردبیل اضافه کرد: ما در دوره مسئولیت جدید صدا و سیما از مدیریت جوان و خوش‌فکر این مجموعه انتظار داریم تا در قالب برنامه‌های مختلف از توان و ظرفیت نخبگان و نیروهای متعهد و خلاق بسیجی استفاده شده تا ما بتوانیم در هدف‌گذاری‌های خود موفق عمل کنیم.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز با استقبال از بهره‌گیری رسانه ملی از حضور نخبگان بسیجی بیان کرد: در برنامه‌های متنوع از این توان و استعدادها استفاده خواهیم کرد.

سید محسن لطیفی یادآورشد: صدا و سیما متعلق به همه اقشار و گروه‌های فعال جامعه است و ما در رویکرد جدید سعی خواهیم کرد در مسیر تقویت ایمان و امیدآفرینی از توان نیروهای جوان و خوش‌فکر نیز بیشتر بهره بگیریم.

ارسال نظرات