شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سه سارق و مالخر با کشف ۱۱۴ فقره انواع سرقت لوازم برقی و تجهیزات ساختمانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۰۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

دستگیری ۳ سارق و مالخر با ۱۱۴ فقره سرقت در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم ساختمانی، شیرآلات، سیم و کابل، دینام بالابر، سنگ فرز و ... از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان شاهرود، مأموران پلیس آگاهی با تشکیل چندین تیم تخصصی و با استفاده از کارآگاهان کارکشته برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.
او با اشاره به گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و فعالیت‌های شبانه‌روزی مأموران در راستای شناسایی سارقان، افزود: سرانجام استفاده از روش‌های پلیسی، هویت ۲ سارق سابقه‌دار برای مأموران برملا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: سارقان طی یک عملیات موفق پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و طی بازجویی فنی و تخصصی به ۱۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
کریمی از شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده‌ها با تیزبینی مأموران خبر داد و گفت: ارزش وسایل به سرقت رفته توسط کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که تعدادی وسایل سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف و با هماهنگی‌های لازم تحویل مال‌باختگان شده است.
او خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود، در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت هشدار‌های پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها