رئیس کل دادگستری استان ایلام؛

ایلام رتبه دوم رضایتمندی مراجعان از دستگاه قضا را در کشور دارد

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: رتبه دوم کشور در رضایتمندی مراجعان از عملکرد دستگاه قضا به استان ایلام اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۷۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران علیمحمدی، رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر دوشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان گفت: ۸۵ درصد از مراجعین به دادگستری، در نظر سنجی های مردمی از عملکرد دستگاه قضا در بخش های مختلف طی سال گذشته رضایت کامل داشتند و رتبه دوم کشور در این رابطه به استان ایلام اختصاص داده شده که نظارت و بازرسی های دوره ای مسئولین قضایی استان در عملکرد مثبت حوزه های قضایی بسیار موثر بوده است.

 

وی افزود: دادگستری استان ایلام در صدد است طرح دادرسی تمام الکترونیک و بدون کاغذ را با همکاری یکی از قضات توانمند در استان اجرایی کند. 

 

رییس دادگستری استان ایلام ادامه داد: ۳۴۲ هکتار از اراضی ملی که توسط افراد سودجو در اقصی نقاط استان تصرف شده بود خلع ید و به دولت واگذار شد.

 

علیمحمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی دیدار با مسئولین قوه قضاییه در ششم تیرماه سال جاری مبنی بر اینکه قوه قضاییه ستون محکم و از دستگاه های سرنوشت ساز کشور است، ادامه داد: این امر مهم به عنوان رسالت همیشگی دستگاه قضا در استان ایلام مدنظر بوده است.

 

رییس دادگستری استان ایلام اظهار کرد: یکی از مهترین اولویت های دستگاه قضایی مبارزه با فساد اقتصادی، اجتماعی و اداری است.

 

 رییس دادگستری ایلام عنوان کرد: دستگاه قضایی استان خود را مکلف به تامین آزادی های مشروع مردم، حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع می داند و رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های قدیمی و معوق را در دستور کار خود قرار داده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار