طلایی نیک:

عفت، حیا و رعایت پوشش مناسب در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: حجاب و پوشش مناسب منبعث از حیا و عفت است؛ عفت، حیا و رعایت پوشش مناسب در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۰۲
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

مریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و پوشش مناسب منبعث از حیا و عفت است؛ عفت، حیا و رعایت پوشش مناسب در استحکام خانواده بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: تفکر اسلامی عفاف و حجاب سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی دختران ما است، مصونیتی همه جانبه که توسط دشمن تبدیل به مسئله‌ای جهانی شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: زنان ما همان طوری که در گذشته با خون خود به ویژه در واقعه مسجد گوهرشاد از عفاف و حجاب صیانت کردند و در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه‌ها، حماسه‌ها آفریدند و امروز هم در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی، مدافع کرامت و حرمت زن هستند .

وی عنوان کرد: گرامیداشت قیام مسجد گوهرشاد که یادآور کشتار بی رحمانه ۲ هزار نفر توسط عمال رضاخان است که در صحن گوهرشاد مشهد اتفاق افتاد و این موضوع در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تبیین خواهد شد.

طلایی نیک ابراز کرد: در هفته عفاف و حجاب که از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه است، برنامه‌های متنوعی با تعامل و هم افزایی با قرارگاه عفاف و حجاب و ادارات دولتی و مردم نهاد در سطح شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی «مدافعان حریم خانواده»، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری پاتوق فرهنگی و سلسله نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات، راه‌اندازی پویش و تولیدات رسانه‌ای با محوریت عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار یادآور شد: برگزاری غرفه‌های «یک حس خوب»، برگزاری نشست کتابخوان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی «مروارید در صدف»، اجرای نمایش و بازی‌های نمایشی ویژه کودکان با محوریت عفاف وحجاب ، برپایی میز مشاوره خانوادگی و مذهبی ،تجلیل از بانوان موفق و برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی و تربیتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی خواهد بود .

وی عنوان کرد: برگزاری پیاده روی خانوادگی و برپایی ایستگاه پیمان با شهدا در ابتدای مسیر پیاده روی همراه با اهداء هدایا، برپایی ایستگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه عرضه محصولات حجاب نیز از مهمترین برنامه‌ها در این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار