خبرهای داغ:
میرشکار گفت: یکی از کارآفرینی های ما فرش دست باف است و حدود سی نفر از خانم هایی که تجربه قالیبافی نداشته اند و با توجه به داشتن فرزند قادر به کار خارج از خانه نبودند را آموزش داده و مشغول به کار کردیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۵۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

اشتغال زایی ۳۵ نفر با ایجاد کارگاه خیاطی و قالیبافی

صغری میرشکار کارآفرین گرگانی و از بسیجیان فعال حوزه حضرت زینب(س) در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان اظهار کرد: یکی از کارآفرینی های ما در خصوص فرش دست باف است و حدود سی نفر از خانم هایی که تجربه قالیبافی نداشته اند و با توجه به داشتن فرزند قادر به کار خارج از خانه نبودند را آموزش داده و با در اختیار گذاشتن سرمایه لازم مشغول به کار کردیم که خدا رو شکر از کارشان راضی هستند.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی بنده از راه اندازی و ترویج قالیبافی در منزل، استقلال مالی بانوان گرگانی در کنار خانه داری و وظایف همسرداری است و به عنوان یک مادر و یک زن علاقه داشتم راه های کسب درآمد در منزل را برای بانوان ترویج نمایم.
میرشکار اذعان داشت: در کنار راه اندازی قالیبافی در منزل، از طریق دخترم کارگاه خیاطی راه اندازی نمودم که ۵ نفر از بانوان نیز در این کارگاه مشغول به کار شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله بانوان سرزمین و استانم بتوانند به دنبال مسیرهای کسب در آمد در منزل باشند و در کنار خود برای سایر بانوان نیز اشتغال‌ آفرینی کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها