خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از اعطای تسهیلات ارزان قیمت توانمندسازی به داماد‌های زیر پوشش کمیته امداد استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۳۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، جمال شیبه هدف امام خمینی (ره) از تاسیس کمیته امداد در سال ۱۳۵۷ را توانمندسازی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از بخش‌های توانمندسازی، توانمندسازی اجتماعی است و یکی از کار‌ها در این زمینه کمک به ازدواج آسان جوانان است که مورد تاکید همه مسئولان نظام است.اعطای تسهیلات توانمندسازی به داماد‌های زیر پوشش کمیته امداد خوزستان

 

وی افزود: به همه تازه داماد‌هایی که شغل یا درآمد ثابتی ندارند، اما حرفه دارند، تسهیلات ارزان قیمت تقدیم می‌شود و اگر حرفه ندارند، هزینه حرفه‌آموزی به آن‌ها پرداخت می‌شود تا شغل آبرومند و با درآمد با ثبات داشته باشند.

 

شیبه ادامه داد: پارسال کمیته امداد امام خمینی خوزستان ۶ هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در استان توزیع کرده است و امروز و فردا نیز یکهزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان توزیع می‌شود.  

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان می‌گوید: به عروس و داماد‌هایی که تا عید غدیر خم سال آینده صاحب فرزند شده باشند، هدیه تولد فرزندشان نیز اهدا خواهد شد.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها