خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

امیدآفرینی و کادرسازی برای نظام از رسالت‌های خبرگزاری بسیج است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان امیدآفرینی و کادرسازی برای نظام را از رسالت‌های خبرگزاری بسیج دانست و گفت: خبرگزاری بسیج باید به تربیت افسر جنگ نرم اهتمام ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۴۴
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری امروز در جلسه توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی و دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان با اشاره به نقش و اهمیت کار رسانه و فضای مجازی در جامعه، اظهار کرد: از زمان حضور خود در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی در دستور کار قرار گرفت و با جدیت دنبال شد که این از ضروریات کار بود.

وی با بیان اینکه فعال‌سازی کارهای رسانه‌ای و پیشرفتی که در خبرگزاری بسیج استان همدان رخ داده، بسیار ارزنده است، گفت: این پیشرفت مرهون زحمات و تلاش‌های سرپرستی و خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان است که خالصانه پای کار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح اهداف، ماموریت‌ها و رسالت‌های خبرگزاری بسیج، امیدآفرینی و تزریق امید در جامعه را یکی از رسالت‌های مهم خبرگزاری بسیج دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این امر تاکید می‌کند و باید در خبرگزاری بسیج بیش از پیش به این موضوع توجه کرد.

وی با اشاره به شاخصه‌های خبرگزاری بسیج نسبت به سایر رسانه‌ها عنوان کرد: به طور قطع نگاه مردم نسبت به خبرگزاری بسیج نگاه ویژه و خاصی است بنابراین ضروری است خبرنگاران بسیج دقت بیشتری نسبت به نوع اخبار داشته باشند.

نجاری با بیان اینکه زمینه و ظرفیت تولید محتوای اختصاصی برای خبرگزاری بسیج بیش از سایر خبرگزاری‌ها است، بر تولید محتوای اختصاصی در خبرگزاری بسیج تاکید وعنوان کرد: خبرگزاری بسیج مرجع بسیاری از اخبار بسیج و سپاه است و وجود ۲۰ قشر بسیج زمینه لازم برای تولید محتوای اختصاصی را فراهم می‌کند.

* مطالبه گری از مسئولین نباید موجب تضعیف نظام باشد

وی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی خبرگزاری بسیج، کادرسازی و تربیت نیرو برای نظام را از دیگر رسالت‌های خبرگزاری بسیج دانست و گفت: خبرگزاری بسیج باید به تربیت افسر جنگ نرم اهتمام ویژه داشته باشد و بر این باور است که حتی اگر نیروی تربیت شده در آینده با رسانه بسیج همراه نباشد در سنگر دیگر مشغول به خدمت بوده و سرمایه‌ای است که از دست نمی‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری از مسئولین توسط رسانه‌ها باید به طور صحیح صورت پذیرد، گفت: مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر است که باید شیوه‌های آن به مراتب رعایت شود و خروجی کار آن به نفع مردم، نظام و جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از مسئولین نباید موجب تضعیف نظام باشد، خاطرنشان کرد: رسانه‌های انقلابی در بیان نقد و مطالبه‌گری‌های خود نباید با رسانه‌های معاند مخرج مشترک داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار