شهردار زنجان:

نهضت عظیم پیاده‌رو سازی در شهر زنجان به راه خواهد افتاد/سال گذشته نقطه عطفی در انجام پروژه‌های نیمه کاره بود

زنجان -شهردار زنجان با بیان اینکه در سال جاری نهضت عظیم پیاده رو سازی، جدول گذاری، را در شهر زنجان خواهیم داشت گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان قرار داد اجرایی برای عملیاتی کردن پیاده‌روسازی، جداول و ساماندهی پارک‌ها منعقد شده که عملیات اجرایی آن به زودی شروع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۷۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

نهضت عظیم پیاده‌رو سازی در شهر زنجان به راه خواهد افتاد/سال گذشته نقطه عطفی در انجام پروژه‌های نیمه کاره بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ علیرضا فیروزفر شهردار در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام شده، برنامه‌های امسال به خوبی پیش رفته و روند رشد بودجه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در شهر زنجان رشد بیش از دو برابری بود که امسال با همان روند رشد ۵۰ درصدی در بودجه مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت تمام شده کار‌ها در سال گذشته، رشد بودجه در سال جاری لازم و ضروری بود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در سال گذشته نقطه عطفی در انجام پروژه‌های نیمه کاره بود تصریح کرد: از برنامه‌های خوب شهرداری تجمیع پروژه‌های خرد و عمرانی شهر بود و در سال جاری اتفاق خوب دیگر، تعیین مشاوران و ناظرین برای مناطق است که امسال چهار ناظر برای مناطق مشخص شده است که با این اقدام کنترل مضاعف بر نظارت‌ها داریم.

وی افزود: در سال جاری نهضت عظیم پیاده رو سازی، جدول گذاری، را در شهر زنجان خواهیم داشت و ۱۰۰ میلیارد تومان قرار داد اجرایی برای عملیاتی کردن پیاده‌روسازی، جداول و ساماندهی پارک‌ها منعقد شده که عملیات اجرایی آن به زودی شروع خواهد شد.

شهردار زنجان به پروژه شهیدان کریمی اشاره کرد و گفت: این پروژه با قرداد هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم بسته شده است و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی به ساماندهی زنجانرود اشاره کرد و گفت: ورود فاضلاب شهری به زنجانرود یکی از معضلات است و به علت اینکه شبکه فاضلاب شهر زنجان تکمیل نشده، ورود فاضلاب به زنجانرود ناگزیر است و در این راستا جهت ساماندهی با قرارگاه خاتم‌الانبیا به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان قرار داد منعقد شده و بعد از دو هفته احتمالا عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

۵۰ درصد غرفه سبزه‌میدان محل عرضه صنایع دستی استان زنجان می‌شود

فیروز فر به غرفه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: از ۶۳ غرفه، ۶۰ غرفه مختص عرضه صنایع دستی خواهد بود که ۵۰ درصد غرفه‌ها برای عرضه صنایع دستی استان زنجان خواهد بود و ۵۰ درصد دیگر برای استان‌های دیگر می‌باشد که به همین دلیل به نام ایران کوچک نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی اقدامات خوبی انجام شده است گفت: بیش از ۴۱ اتوبوس خریداری شده که ۱۲ دستگاه تحویل استان شده است، و همچنین قرارداد ۳۶ دستگاه مینی‌بوس که قرارداد ساخت آن منعقد شده که در حال حاضر به دلیل مشکل تامین قطعات تحویل نشده است و همچنین از ۲۵ دستگاه ون خریداری شده ۸ دستگاه تحویل زنجان شده و در حال ارائه خدمات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار