خبرهای داغ:

پویش به عشق علی در سرخه برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ایام عید امامت و ولایت پویش مجازی به نام «به عشق علی» توسط گروه فرهنگی و فضای مجازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه به اجرا در آمد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۹۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم پویش مجازی به نام «به عشق علی» توسط گروه فرهنگی و فضای مجازی پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه به اجرا درآمد.

فاطمه ادهم مسوول فرهنگی این پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام دهه ولایت و امامت هرکسی با انجام هر کار خیری به نیت امام علی (ع)، می‌تواند مبلغ غدیر باشد و عشق و ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان دهد.

او هدف از این پویش را، تبلیغ غدیر دانست و افزود: هر کدام از محبین و عاشقان علی حتی با انجام کوچکترین کار می‌توانند دل یک مومن را به عشق علی شاد کنند. یک نفر با پخت غذا برای اهل خانه و دیگری با تخفیف روی اجناس مغازه و هزاران کار دیگر. شرکت کنندگان در این پویش کارهای نیک خود را در فضای مجازی با هشتک به عشق علی منتشر کردند.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام علی النقی (ع)، گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد این پایگاه مقاومت اقدام به تهیه و پخت سالاد ماکارونی کرد.

او ادامه داد: این سالاد ماکارونی در ایستگاه صلواتی که به مناسبت میلاد این امام همام که در خیابان منتهی به پایگاه برپا شده بود بین عاشقان اهل بیت (ع) توزیع شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار