خبرهای داغ:

ویژه برنامه «شبی با مسجد» در محله اسلامی آل یاسین سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری ویژه برنامه «شبی با مسجد» ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی در مسجد جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۳۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه «شبی با مسجد» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ویژه حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی در مسجد جمعه محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طرح شبی با مسجد، جوانان و نوجوانان حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی از نماز مغرب و عشاء تا نماز ظهر و عصر روز بعد در مسجد حضور یافته و تجربه های جدیدی را دز زمینه های مختلف کسب خواهند کرد.

او افزود: در قالب این طرح کلاس آموزش سلاح شناسی و مسابقه باز بست سلاح، پخش فیلم ارزشی تک تیر انداز، بازی های شاد، حلقه علمی و معرفی کتاب عمو ابراهیم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: برگزاری نماز جماعت صبح همراه با بیان احکام مقدار پوشش مردان در نماز جماعت، نظافت مسجد توسط نوجوانان و حلقه معرفت با موضوع احترام به پدر و مادر نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این طرح بوده است.

عربی خاطرنشان کرد: برگزاری بازی مافیا، اردو در روستای سنجده همراه با مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی و آماده سازی صبحانه توسط گروه جهادی و فرهنگی نیز با استقبال خوبی روبرو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار