۵۸۰ کلاس آموزشی در کانون‌های مساجد استان اردبیل ثبت شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از ثبت ۵۸۰ کلاس آموزشی، مهارتی، هنری و ورزشی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد این استان در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۶۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

۵۸۰ کلاس آموزشی در کانون‌های مساجد استان اردبیل ثبت شد

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، مصطفی آمون روز یکشنبه با بیان اینکه اصلی‌ترین مخاطبان این کلاس‌ها در ایام اوقات فراغت، کودکان، نوجوانان و جوانان هستند، اظهار کرد: این کلاس‌ها شامل عکاسی، نقاشی، خطاطی، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، داستان نویسی، آموزش تولید نماهنگ و دوره‌های مهارتی کامپیوتر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: کلاس‌های مختلف ورزشی نیز برای اعضای کانون‌ها پیش‌بینی شده است تا فعالیت‌های ورزشی در کنار کارهای فرهنگی و تربیتی اجرا شود.

وی یادآور شد: ایام اوقات فراغت فرصت مغتنمی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، مهارتی، هنری و ورزشی است و باید نسبت به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش بیشتری صورت گیرد.

آمون عنوان کرد: ثبت فعالیت‌های اوقات فراغت توسط کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد از ابتدای خردادماه آغاز شده و ثبت اطلاعات در این سامانه روند مطلوبی دارد.

ارسال نظرات