خبرهای داغ:

به مناسبت عید غدیر جهیزیه به زوج کم برخوردار در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از اهدای جهیزیه به زوج کم برخوردار و برپایی ایستگاه عفاف و حجاب در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۰۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و به همت خیرین و گروه جهادی رهروان شهید قاسم سلیمانی، جهیزیه ویژه زوج های کم برخوردار تهیه و به خانواده های کم بضاعت شناسایی شده اهدا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این برنامه اظهار کرد: ازدواج یکی از زیباترین اموراتی است که از گذشته تاکنون مورد توجه اسلام و پیامبران قرار گرفته و جوانان با ازدواج کردن نیمی از دین خود را کامل می کنند.

او افزود: جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوج ها برای شروع یک زندگی مشترک است که در این شرایط اقتصادی بسیای از خانواده های کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند. در طی این اقدام با کمک خیرین و نیکوکاران پایگاه سعی شده تا گوشه ای از نیاز جوانان را برطرف کند.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) ادامه داد: این کمک جهیزیه شامل روتختی، پتو، پتو مسافرتی، سجاده، چادر، ظروف، حوله حمام، فنجان و اقلام دیگر بوده و به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم به عشق مولا امیرالمومنین جمع آوری و به خانواده موردنظر اهدا شد.

فیض در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با عید ولایت دیدار با جمعی از سادات با حضور حلقه شهید علیرضا ابراهیمی انجام و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، غرفه ای در میدان بهشتی سرخه برپا و ضمن تشویق دختران به حجاب گیره های روسری به آن ها اهدا و به نیابت از شهید علیرضا ابراهیمی به ۱۰ نفر از دختران علوی بسته فرهنگی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار