خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین؛

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت پل ارتباطی روستای میزوج

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت پل ارتباطی روستای میزوج
صادقپور عنوان کرد: با تلاش جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، عملیات آماده سازی تیرهای اصلی پل ارتباطی روستای میزوج به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد رسید.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۲۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در راستای تحقق ماموریت های محوله اقدام به اجرای پروژه های بزرگی همچون پروژه های آب شرب روستایی و آب کشاورزی، ساخت و بازسازی جاده و راه های روستایی، ساخت مسکن محرومین، ساخت پل و اقدامات موثر دیگر نموده است.

یکی از اقدامات موثر بسیج سازندگی ساخت پل در مناطق روستایی است که دسترسی روستاییان را به مراکز شهری به ویژه جهت فروش محصولات باغی و زراعی تسهیل می کند.

یکی از این مناطق، روستای میزوج در منطقه الموت است که در همین راستا سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در تشریح عملیات ساخت پل میزوج بیان کرد: جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با شروع عملیات آماده سازی تیرهای اصلی پل ارتباطی روستای میزوج درصد پیشرفت فیزیکی آن را به عدد ۸۰ رساندند.

وی گفت: این عملیات عمرانی به منظور نصب تیرهای فرعی و اجرای دال پل صورت می گیرد.

صادقپور در پایان عنوان کرد: با احداث این پل مشکل دسترسی مردم روستای میزوج به جاده های اصلی مواصلاتی شهر قزوین مرتفع می گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار