خبرهای داغ:
سرهنگ قاسمی در گفتگو با بسیج عنوان کرد

تلاش غربی‌ها برای جلوگیری از الگو شدن زن محجبه و عفیف ایرانی در دنیا

همدان-مسئول عقیدتی سپاه نهاوند گفت:در دنیای امروز، موضع ما در خصوص مسئله حجاب یک موضع طلبکارانه است، و غربی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که اجازه ندهند زن محجبه و عفیف ایرانی به یک الگو برای زنان دنیا تبدیل شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۹۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

سرهنگ محسن قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: اسلام یک دین معتدل و میانه رو است ودر همه زمینه‌ها دستور به پرهیز از افراط و تفریط داده است.

وی افزود: در مسئله حجاب نیز زنان مسلمان باید حد اعتدال را رعایت کنند، نه باید در خانه زندانی شوند و نه باید در جامعه بدون هیچ قید و بندی رها شوند؛ زنان جامعه اسلامی‌ با رعایت حجاب و حدود شرع می‌توانند در جامعه ظاهر شده و به فعالیت بپردازند.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: زنان ایران اسلامی با رعایت عفت و حجاب خود به دنیا ثابت کرده‌اند که حجاب هیچگونه محدودیتی برای آنها نداشته است و آنها توانسته‌اند به قله‌های بلند موفقیت در اکثر زمینه‌ها دست یابند.

وی اظهار کرد: در دنیای امروز، موضع ما در خصوص مسئله حجاب یک موضع طلبکارانه است، و غربی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که اجازه ندهند زن محجبه و عفیف ایرانی به یک الگو برای زنان دنیا تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار