خبرهای داغ:

طرح سفیران مهر برگزار شد

طرح سفیران مهر برگزار شد
آموزش طرح سفیران مهر «حیات طیبه» در بهشهر با هدف راه و روش احیای امر به معروف و نهی از منکر برای گروهها و تیم های امربه معروف, توسط طالبی استاد دانشگاه به همت بسبج جامعه زنان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۲۹۸
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

طالبی در جریان برگزاری کلاس آموزشی برای «سفیران مهر» در بهشهر اظهار کرد: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اشاعه مبانی ارزشی و دینی تلاش مؤثری را آغاز کردیم تا طرح «سفیران مهر و هدایت» را با رویکرد تذکر لسانی و هدایتگری معقول انجام دهیم.
طالبی مراحل مختلف اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه یادآور شد و اظهار داشت: انتظار این است تا با ارتقای مهارت و دانش مورد نظر در اجرای این فریضه به شکل درست و صحیح عمل کنیم تا اشاعه فرهنگ اسلامی و کنار گذاشتن فرهنگ منحط غرب را با همراهی مردم شاهد باشیم.
وی مطالبی درباره تذکر لسانی به آقایان و بانوان بدحجاب و هدایتگری در این حوزه را یادآور شد, که نیروهای بسیجی سعی کنند تا افراد بدحجاب و فاقد آراستگی مناسب را به شکل درست و صحیح تذکر و هدایت کرده تا پوشش مناسبی را داشته باشند.
وی در پایان اصلی‌ترین دغدغه امروز اکثر افراد جامعه را پدیده بی‌حجابی و بدحجابی اعلام کرد و گفت: اشاعه این منکر بسیاری از افراد را دل آزرده و نگران کرده در حالی که باید به شکل منطقی در این زمینه رفتارهای صحیح و اصولی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار