زنجان -مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار فقره تصادف در جاده های استان پنج مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۱۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

تصادف در جاده های زنجان ۶ مصدوم و فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حکمت اله هاشمی اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه ساینا در جاده روستایی گرماب به اولی بیک ساعت ۱۸:۴۰ توسط مردم به ندادی امداداطلاع داده شدکه بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرین رود شهرستان خدابنده همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت ونجاتگران اقدام به پانسمان و بانداژ مصدومان کرده و تحویل اورژانس دادند که عملیات ساعت۲۰:۱۰ پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی ۲۰۷ در کیلومتر ۲۲ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و افزود: ۲ تیم همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

هاشمی به واژگونی ۲۰۶ در کیلومتر ۶۲ آزادراه زنجان- تبریز اشاره کرد و گفت: این سانحه توسط مردم در ساعت ۱۷:۳۰ به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی با بیان اینکه برای امدادرسانی از پایگاه امدادی تیرپارک تیم عملیاتی همراه با ست نجات اعزام و اقدام به انجام کمک‌های اولیه کردند، افزود: این سانحه یک مصدوم داشت که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد جهت دریافت خدمات امدادی تماس بگیرند.

ارسال نظرات