خبرهای داغ:
بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان قزوین در حمایت اقدامات دستگاه قضای استان در موضوع عفاف و حجاب

مسئولان فرهنگی، مدیران سازمان‌های متولی و رسانه‌ها موظفند از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند

جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان قزوین در حمایت از رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان قزوین در موضوع عفاف و حجاب، بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۵۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان قزوین در حمایت از رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان قزوین در موضوع عفاف و حجاب، بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند.

یـا ایها الذین ءامنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم. 

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد»

 کسانی که در حمایت از دین خدا لکنت نداشته و صراحت لهجه دارند مورد تائید امت حزب الله می باشند. 

بی تردید حجاب و عفاف در دنیای امروز نه تنها زنان بلکه همه آحاد جامعه را در برمی گیرد و این مهم تنها در پوشش خلاصه نمی شود بلکه باید در کنار پوشش ظاهری، حجاب و عفاف، اخلاق و اندیشه ها را نیز در نظر گرفت. 

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می‌فرمایند: "امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند."

تشکل‌های دانشجویی اعلام می‌دارند مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی و رسانه‌ها موظفند ضمن حمایت از حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید کنند و جهت شناساندن محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی نموده و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند. 

در این میان اقدامات انقلابی دادستان مرکز استان قزوین در برخورد با مصادیق کشف حجاب و ترک فعل متولیان برخی دستگاه‌ها قابل تقدیر می باشد. 

بدین وسیله تشکل های دانشجویی استان از زحمات و تلاش های خالصانه دادستان محترم مرکز استان جناب آقای دکتر رجبی در راستای اجرای عدالت و قانون، علی الخصوص قانون عفاف و حجاب صمیمانه تقدیر می نماید و حمایت همه جانبه خود را از ایشان در این راستا اعلام داشته و یقین دارد تنها راه اجرای عدالت عمل صحیح به مر قانون است که مصداق صریح "ان تنصر الله ینصرکم" می باشد.

اللهم اجعل عاقبه امرنا خیرا.

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی ره

جامعه اسلامی دانشگاه بین الملی حضرت امام خمینی ره

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قزوین

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تاکستان

بسیج دانشجویی دانشگاه البرز آبیک

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی تاکستان

بسيج دانشجویی مرکز آموزش عالی سهروردی

هيئت دانشجویی علمدار

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها