خبرهای داغ:

دوران دفاع مقدس گنجی بی پایانی است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: دوران دفاع مقدس گنجی بی پایانی است و ما باید این گنج را برای آیندگان به نمایش درآوریم.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۵۲
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران شهرستان سرخه، در این هفته دیدار با نادر کرک آبادی، حمزه کرک آبادی و نادعلی چلویان در روستای بیابانک در سرخه انجام شد.

ادهم در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در سطح شهرستان سرخه با همکاری دیگر مسئولین در حال انجام است، دیدار با کسانی است که در دوران دفاع مقدس با عمل به دستورات مقام معظم رهبری در صحنه جنگ و نبرد با دشمن و جبهه حق حضور یافتند، اظهار کرد: این دیدارها با هدف انجام وظیفه دینی، ملی و سازمانی، خدمت به مردم و خصوصاً رزمندگان، ثبت و ضبط خاطرات و انتقال این فرهنگ به آیندگان است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: دوران دفاع مقدس گنجی بی پایانی است و ما باید این گنج را برای آیندگان به نمایش درآوریم و امام راحل نیز در این باره فرمودند: نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم روزگار دچار فراموشی شوند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که با ایمان و توکل بر خدا، داشتن روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت و خدمت مخلصانه به مردم، می‌توان در مقابل همه شیاطین عالم و متجاوزان ایستادگی کرد و پیروز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار