مطالبه گری بسیجیان حوزه حضرت صدیقه کبری(س)قرچک در مورد حجاب

بسیجیان حوزه حضرت صدیقه کبری(س)قرچک با ثدور بیانیه ای هجمه های دشمنان در تخریب بنیان خانواده و ترویج فرهنگ بی حجابی از طریق رسانه های داخلی و خارجی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۲۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

 

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه نزدیک سالگرد  فتنه نامبارک کشف حجاب ونیمه عریانی در کف جامعه هستیم ؛ جامعه ای که در راس آن حاکم اسلامی است و او مسئله حجاب را خط قرمز و این فتنه را طراحی شبکه جاسوسی دشمن معرفی کرده و میفرماید حکومت موظف است جلوی حرام اجتماعی بایستد!

ومیفرماید در رابطه با مسئله حجاب حضرت امام مانند کوه ایستادند و الان نیز همان است و میفرماید مسئولین در رابطه با این مسئله باید برنامه داشته باشند و این یعنی در حال حاضر نظر رهبر حکیم و فرزانه مان اینست که حکومت اسلامی موظف است در مقابل این فتنه  وحرام سیاسی محکم بایستد 

ای مردم آیا غیر از اینست که اعمال نظرات رهبر فرزانه انقلاب که ناخدای حکیم کشتی انقلاب هستند باید توسط قوای سه گانه اعمال شود؟

آیا حضرت آقا تاکید نفرمودند که مسئولین در این زمینه برنامه دارند؟

آیا فرمایش ایشان ناظر به گزارش قوای سه گانه به ایشان نبوده است؟

پس چرا در کف جامعه اثرات این برنامه قوای سه گانه مشاهده نمیگردد؟

 چرا آنچه در کف جامعه مشاهده میشود افزایش چشمگیر بی حجابی ولنگاری و نیمه عریانی است؟

ای مردم   آیا حضرت آقا نفرمودند به آمار و ارقام و جلسات ودر یک کلام حرف! بسنده نکنید وآنچه در عمل پیاده میشود مهم ودر خور توجه است؟

آیا برنامه های ما از جنس مکالمات درون جلسه ای وآمار ونوشته جات روی کاغذ است ؟

ما زنان باعفت و عزت شهرمون نمیگذاریم  افسار این فتنه بی حجابی و ولنگاری رها شود چرا خانواده شهدا و زنان پاکدامن ما در خیابان ومترو وسائل نقلیه از سمت عوامل نیمه برهنه وکشف حجاب کرده دشمنان این نظام  مورد هتک واهانت وحتی مورد هجمه وضرب وشتم قرار میگیرند؟

آیا به فرمایش حضرت علی علیه السلام مسئولین ما دچار تواکل هستند؟!

ای مردم مومن ،زنان و مردان عفیف مگر حضرت آقا نفرمودند در رابطه با آرمانهای مردم باید مطالبه گر باشند تا آرمانگرایی فراموش نشود و مگر نفرمودند جامعه زنده جامعه ای است که مردم آن مطالبه گر باشند

 پس چرا مطالبه ی ما خانم ها هنوز روی زمین مانده و هر روز مشاهده ی ناهنجاریهای بیشتر میشویم.

 اما هتاکان به این حرام الهی وحرام سیاسی از مقابل شما وعوامل قوه قضائیه ونیروهای پلیس به راحتی و با تبختر بدون کوچکترین نگرانی و دغدغه عبور میکنند؟!!

اگر این سکوت در حکومت اسلامی چنین است که از عوامل سرویسهای جاسوسی غیر از این انتظار نمی‌رود، چرا که فضا را برای اِعمال برنامه های شوم خود امن می‌بینند و در مقابل نیروهای مطالبه گر وانقلابی را سرخورده!

امروز قاطبه امت حزب‌الله که وارثان حقیقی این انقلاب هستند در خصوص عفاف و حجاب  یعنی اجرای قاطعانه احکام الهی در جامعه از مردان و زنان غیرتمند میخواهیم که همچون گذشته مردان علوی و زنان فاطمی  در این خصوص عقب نشینی وجود نداشته باشیم همانگونه که حضرت آقا تاکید فرمودند و همانگونه که حضرت امام رضوان الله تعالی علیه مثل کوه در این رابطه ایستادگی فرمودند؛ وبدانید حتی جانمان هم لازم باشد در کف دستهایمان گرفته  دست از خواسته ی خود بر نمی‌داریم ومجدانه ازمردم غیور قرچک  میخواهیم هرچه سریعتر برای اجرای قاطعانه حکم الهی وقانون حجاب اقدامات لازم را از مسئولین مطالبه بیشتری داشته باشن

ما از نسل حاج همتها... حسین فهمیده ها... وسلیمانی ها هستیم که برای تحقق اوامر الهی تا پای جان می ایستیم!/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار