دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیلم دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۵۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در ابتدای این دیدار با توجه به مصادف شدن این ایام با سالروز واقعه مباهله در اسلام گفت: یکی از زیباترین و مهمترین اسناد و مدارک معتبر قرآنی که حکایت بیانگر این جایگاه و عظمت می باشد، آیه مباهله است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: این آیه زیبا و ارزشمند حکایت از یک واقعه تاریخی و برجسته دارد، که ارادت و محبت خاص پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) را نسبت به خاندان عصمت و طهارت بازگو می کند.

این مقام مسئول در ادامه دیدار خود با کارکنان سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم در خصوص فعالیت جمعی و گروهی بین کارکنان گفت: فعالیت گروهی به دلیل در کنار هم قرار گرفتن افکار، انرژی‌ها و توانمندی‌ها، باعث به وجود آمدن آثار، برکات مثبت و مفیدی خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: کار گروهی موجب تولید فکر بیشتر، تقویت اندیشه، به وجود آمدن افکار گوناگون، همدلی و همراهی بیشتر و تقویت انگیزه‌ افراد بر شمرد که در نهایت منجر به افزایش کمی و کیفی در امور می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در خصوص انتخاب فرد اصلح با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز اظهار کرد: هنر ملت ایران و مردم شهر‌ها و حوزه‌های انتخابیه این است فرد اصلح را بشناسند و بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدانهای انقلاب، درد شناس‌ترین و درد مند‌ترین نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند.

این مقام مسئول از دیگر ویژگی های کاندید اصلح را مرزبندی شفاف با دشمن دانست و اظهار کرد: شاخص مهم نماینده اصلح آن کسی است که پایبندی او به اسلام ، عدالت، منافع ملی باشد و مرز او با دشمن مرزی مشخصی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار