خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان خبرداد:

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن استان‌های مرکزی کشور در اصفهان

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن استان‌های مرکزی کشور در اصفهان به منظور ارتقای کیفیت انجام مأموریت پایش و عارضه‌یابی حوزه صنعت و معدن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۵۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

خالد گمار در گفتگو با خبرنگار بسیج نیوز از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با حضور کنشگران صنعت و معدن پنج استان کشور در اصفهان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان اظهار کرد: در این دوره مسئولان سازمان‌های بسیج مهندسین، مسئولان کلینیک‌ها و دفاتر صنعت‌یار و معدن‌یار، مدیران صنعتی، گروه‌های جهادی صنعتی که مأموریت پایش و عارضه‌یابی را برعهده دارند و واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی پنج استان مرکزی کشور حضور پیدا کرده‌اند.

‌وی گفت در این دور ه که به مدت دو روز در روزهای 21 و 22 تیر ماه برگزار می‌شود، مباحثی همچون مدل عارضه‌یابی جدید صنعتی و چالش‌های حوزه صنعت و معدن طرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین میز معدن به منظور بررسی مسائل مرتبط و خاص معادن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برگزاری این دوره علمی فراگیران بتوانند مأموریت خود برای پایش و عارضه‌یابی حوزه صنعت و معدن را به نحو احسن انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار