رئيس کمیسیون فرهنگی شورا شهر هشتگرد گفت: بخش آقا مهدی قاسمی شهید مدافع حرم شهر هشتگرد، در جشنواره چشمه به دریافت عکس، خاطره، داستان و سایر آثار راجع به رشادت های ایثارگران اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۰۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، محمدرضا کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورا شهر هشتگرد، در نشست خبری جشنواره فرهنگی چشمه، گفت: جشنواره چشمه برای اولین بار در شهرستان ساوجبلاغ و در شهر هشتگرد برگزار می‌شود و شامل چهار بخش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، ادبیات و شعر و پادکست و فیلم و عکس است.

 

محمدرضا کاشف افزود: بخش جایزه ویژه سرچشمه در این جشنواره به یاد شهید تشیع صده‌های گذشته شهر هشتگرد، شهید عبدالصمد هشتجردی است و در بخش نگین، آثاری از مشاهیر و مفاخر گذشته شهر هشتگرد دریافت خواهد شد.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان، جانبازان و شهدا شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: بخش مهدی قاسمی شهید مدافع حرم شهر هشتگرد در این جشنواره به دریافت عکس، خاطره، داستان و سایر آثار راجع به رشادت‌های ایثارگران اختصاص دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر هشتگرد ادامه داد: بخش شهروند منتقد در جشنواره چشمه هشتگرد، به دریافت انتقادات از مدیریت شهری هشتگرد خواهد پرداخت و به بهترین انتقادات جوایزی اهدا خواهد شد.

محمدرضا کاشف تصریح کرد: رونمایی از پوستر این جشنواره در روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) انجام شد و اختتامیه آن نیز در روز ولادت نبی مکرم اسلام در مهرماه برگزار و به همین مناسبت بخش ویژه ای به عنوان رسول مهربانی و امیر کلام برگزار خواهد شد.

کاشف گفت: در هفته آتی، خانه فرهنگ و هنر با نام چشمه در شهر هشتگرد افتتاح می‌شود، تا استعدادهایی که در این جشنواره شناسایی می‌شوند،  تحت آموزش قرار گیرند.

وی افزود: بخش عفاف و حجاب و خانواده نیز در این جشنواره برگزار و آثار کشوری در آن دریافت خواهد شد.

محمدرضا کاشف ضمن دعوت از هنرمندان برای حضور در این جشنواره و ایجاد گذر فرهنگی در هشتگرد، افزود: کتاب هشتگرد به قلم دکتر حسین عسگری، البرز پژوه، نیز در هزار جلد به زودی به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها