خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری فارس در دیدار با مسئول بسیج سازندگی فارس تأکید کرد:
مدیر کل کانون پرورش فکر‌ی کودکان و نوجوانان استان فارس با مسئول بسیج سازندگی استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۷۱
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علی خواجه‌نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکر ی کودکان و نوجوانان استان فارس با مسئول بسیج سازندگی استان دیدار کرد.

خواجه‌نژادیان در این دیدار بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای خدمت در مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

مدیر کل کانون فارس گفت: ظرفیت‌های علمی آموزشی کانون با هدف رشد و توانمندسازی مربیان کودک و نوجوان گروه‌های جهادی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بهره‌گیری از توان تولیدی کانون برای خلق آثار موسیقیایی فاخر و سرود‌های حماسی و انقلابی هم‌سو با اهداف گروه‌های جهادی از دیگر مواردی بود که خواجه‌نژادیان در این دیدار مطرح کرد و مورد توافق قرار گرفت.

علی‌اکبر طحان، مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: کانون پرورش فکری اولین و تنها نهادی بود که در ابتدای انقلاب، وظیفه مهم پرورش کودکان و نوجوانان را برعهده داشت و در این عرصه از بسیج هم پیشگام‌تر بود چون در آن روزها، دفاع و جنگ در اولویت بسیج قرار گرفته و هنوز به طور جدی وارد عرصه تربیت نشده بود.

طحان در ادامه گفت: خاطرات بسیار خوبی از کودکی خود در کانون پرورش فکری استان فارس در شهر داراب دارم.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس، تأکید کرد: گروه‌های جهادی و بسیج در کنار هم می‌توانند پازل تربیت را در مناطق محروم تکمیل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها