خبرهای داغ:

رزمایش دفاع از مقر در روستا افتر در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه از برگزاری گشت محله محور بسیج همراه با رزمایش دفاع از مقر در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۷۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه ساعت بیست و سه الی یک بامداد با حضور فرمانده و اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت محله محور اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب، گشت محله محور بسیج همراه با رزمایش دفاع از مقر با استقبال پرشور بسیجیان پایگاه در روستا همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

او افزود: در آستانه ماه محرم، نشست اعضای شورای پایگاه در جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری پیرامون برنامه‌های اجرایی در ماه محرم در این روستا تشکیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: همچنین مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد در مسجد صاحب الزمان (عج) افتربا همکاری وحضور بسیجیان برپا شد.

حمیدی بیان داشت: در راستای ساخت ساختمان جدید پایگاه در روستا از ساختمان در حال ساخت بازدید و تصمیم گیری جهت تکمیل آن انجام شد.

گفتنی است این گشت محلی در روستای صوفی آباد نیز به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) در جهت برقراری امنیت و آرامش در روستا انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار