خبرهای داغ:
افشاری خبر داد

صدور ۵۰۰ مجوز کسب و کار در شهرستان تویسرکان/ رسالت مهم ما رفع نیازهای مردم است

همدان-فرماندار تویسرکان گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ مجوز کسب و کار در شهرستان صادر شده که نشان از رونق اقتصادی شهرستان تویسرکان است.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۳۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: رسالت مهمی که برعهده هرکدام از ما مدیران شهرستان است، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع نیازهای مردم همراه با پیشرفت لحظه به لحظه است.

وی افزود: وظیفه ما به گونه‌ای است که باید برای تعالی با تمام توان برای پیشرفت شهرستان کمک کنیم و با تلاش‌های انجام شده تاکنون کارهای زمین مانده شهرستان با تلاش همه مدیران و به میدان آمدن مردم احیا شده است 

فرماندار تویسرکان گفت: اعتبارت بسیاری برای شهرستان جذب شده که می‌توان به جذب اعتبار ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی بخش صنعت و ۲ میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف گفت: در سال ۱۴۰۱ شهرستان تویسرکان رتبه اول کسب و کار در استان را کسب کرد.

افشاری با بیان اینکه در سال جاری ۳  کشور خارجی برای سرمایه‌گذارای در شهرستان حضور یافته‌اند، که در حال طی مراحل قانونی هستند، گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ مجوز کسب و کار در شهرستان صادر شده که نشان از رونق اقتصادی شهرستان تویسرکان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با  تلاش بسیج سازندگی سپاه  تحت نظر قرارگاه امام حسن (ع) آبرسانی به ۵۵ روستای شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار