خبرهای داغ:
سردار بهاریان:

امروز دشمن با تمام توان پای کار آمده است/ باید در راستای حفظ ارزش‌ها، تهاجمی برخورد کنیم

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز دشمن با تمام توان پای کار آمده و ما وظیفه داریم در راستای حفظ ارزش‌ها، تهاجمی برخورد کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۹۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ولی بهاریان در آیین تجلیل از ۴۰ بانوی محجبه موفق بسیج ادارات و اقشار مختلف بسیج استان همدان که با حضور مسئولین استانی و خواهران نخبه اقشار استانی در مرکز همایش‌های بین المللی تالار قرآن همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان پای کار آمده و ما وظیفه داریم در راستای حفظ ارزش‌ها، تهاجمی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند، افزود: ما وظیفه داریم برای امر به معروف و نهی از منکر و اینکه نظام آسيب نبیند پای کار باشيم؛ دشمن از این ظرفیت خوب استفاده کرده و زمانی که فضای مجازی به دست جوانان ما افتاد این مشکل به وجود آمد و امیدواریم با تلاش شما بزرگواران اقدامات خوبی انجام و دشمن ناکام شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هرجا این دشمنی‌ها بیشتر شد باید به خود افتخار کنیم چراکه دشمن در عرصه‌های مختلف با ما دشمنی می‌کند و در سال گذشته در ۲۲ بهمن ماه مردم پای کار آمدند و ناکام شدند.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن و ترویج بی‌حجابی ادامه داد: در این عرصه نیز دشمن ناکام خواهد شد و این اتفاق هم افتاده است چراکه الگوی ما حضرت زهرا(س) است؛ بنابراین تمام دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا از این لحاظ نیز دشمن ناکام بماند.

سردار بهاریان با بیان اینکه همه این دشمنی‌ها و تلاش دشمنان برای این است که مشارکت پرشور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند، ابراز کرد: در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان همدان در تلاش هستیم و همه مراکز ما بوی شهدا گرفته و این افتخار نصیب ما شده که برای شهدا کار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار