خبرهای داغ:
در همایش محلات اسلامی و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در قیروکارزین مطرح شد:
همایش محلات اسلامی و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۲۳
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج از فارس، حجت الاسلام توانانیا سخنران حرم مطهر رضوی در همایش محلات اسلامی و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در قیروکارزین با اشاره به ثبات قدم در دین اظهار داشت: بعضی ها دینداریشان دینداری فصلی است و عده ای فقط ماه محرم به درب خانه امام حسین (ع) می روند بلکه هر روز ما باید حسینی و فاطمی باشد، زمانی که محرم می شود مردم پشت به پشت هم جلسات با شکوه حسینی شکل می دهند و حضور گسترده ای صورت می گیرد اما وقتی محرم تمام می شود این انسجام شکسته می شود.

وی با بیان اینکه این حضور و انسجام ها و جلسات باید حفظ شود و کنارهم باشیم عنوان کرد: مومنین شاید جمعیتشان گاهی اوقات از کسانی که مومن نیستند کم باشد اما چون مومنین با یکدیگر انسجام دارند، انسجام مومنین در مقابل جمعیت کثیر آن ها سبب می شود مومنین پیروز شوند و این درسی است که از کربلا گرفته ایم. سپاه حضرت سید الشهدا (ع) ۷۲ نفر بودند و جمعیت یزیدیان ۳۰ هزار نفر بودند امروز کسی از شمر یاد نمی کند بلکه برای امام حسین (ع) و فرمانده لشکر ۷۲ نفره راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین شکل می گیرد.

انسجام مومنین در مقابل جمعیت کثیر دشمنان سبب می‌شود مومنین پیروز شوند

وی افزود: امروز بازار شبهات در دین خیلی زیاد شده است و حتی عده ای خداوند را قبول ندارند. این کار دشمن است و می خواهند مردم را از دین بازبدارند و نگذارند مردم متدین رشد کنند.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام حلفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قیروکارزین با قدردانی از حضور عزاداران حسینی در این مراسم و همچنین از اداره تبلیغات اسلامی و سپاه قیروکارزین سبب شکل گیری این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی دیگر از مراسم سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین به تشریح و چگونگی شکل گیری قرار گاه محلات اسلامی در سطح محلات شهرها و روستاهای شهرستان پرداخت.

این مراسم با مدیحه سرایی و روضه خوانی کربلایی مرتضی صفائی مداح اهل بیت (ع) پایان یافت.

به گزارش بسیج، همایش محلات اسلامی و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان قیروکارزین با حضور فرمانده سپاه قیروکارزین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، طلاب، هیات مذهبی، هیات امنا مساجد، فرمانده و شواری پایگاه های بسیج شهرستان، شورای محلات اسلامی، رزمندگان و دیگر اقشار در محل حسینیه باب الحوائج شهر قیر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها