استاندار ایلام گفت: ۳۷ میلیارد تومان از مجموع ۶۳ میلیارد تومان اعتبار حوزه ایثار؛ شهادت؛ ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدای استان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۳۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵



به گزارش بسیج، حسن بهرام‌نیا روز سه‌شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی و تکمیل یادمان‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: از مجموع ۶۳ میلیارد تومان برای حوزه ایثار و شهادت و ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا، ۳۷ میلیارد تخصیص یافت که در سال‌جاری نیز به این حوزه توجه ویژه خواهد شد.

وی یادمان‌های دفاع مقدس را یادآور رزم و اخلاص شهدا عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه ایر دارد.

استاندار ایلام یادمان‌ها را سند زنده جانفشانی شهدا ذکر کرد و تاید کرد: ساماندهی یادمان‌ها و گلزار‌های شهدا از یکسو موجب اعتلای جایگاه والای شهدای گرانقدر و از سوی دیگر انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

بهرام نیا یادآور شد: تلاش‌ها و روحیه جهادی مدیرکل و مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی و این یک موهبت الهی است.

۳۷ میلیارد تومان برای ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدای ایلام اختصاص یافت

وی اضافه کرد: ایلام مهد دفاع مقدس بوده است و مردم این استان علاوه بر جانفشانی در دفاع مقدس، میزبان رزمندگان دفاع مقدس بودند.

استان ایلام دارای هفت یادمان ملی، ۱۹ یادمان استانی، ۴۲ یادمان شهید گمنام و ۴۰۰ نقطه یادمانی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات