نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت با تأکید بر این‌که باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم حافظه پر افتخار تاریخی پاک شود، یادآور شد: در اغتشاشات سال گذشته آرمان علی وردی‌ها تکثیر و باطل السحر تلاش رسانه ای دشمن شدند.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۰۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، مراسم رونمایی از کتاب «عملیات احیا»، روایت صعود کارخانه جمکو جوین، با حضور دکتر جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت و مسئولین در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار برگزار شد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت در این مراسم با اشاره به تلاش ۴۴ ساله دشمنان برای پاک کردن حافظه تاریخی ملت، فراموشی داشته‌ها و بزرگنمایی نداشته‌ها با هدف ترویج ناامیدی، اظهار کرد: اگر جامعه‌ای حافظه تاریخی خود را که مملو از تجارب ارزشمند است به فراموشی بسپارد آن جامعه دچار هزینه‌های سنگینی خواهد شد.

دکتر جلیلی افزود: دشمنان در عرصه های مختلف سیاسی، رسانه ای و اجتماعی تلاش می کنند تا ملت ایران را از مسیر باشکوهی که انتخاب و موفقیت‌ها حاصل شده است بازگرداند.

وی با اشاره به شکست دشمنان در تحریم حداکثری علیه ملت ایران،بیان داشت: مولفه های ایمان و آرمان که ایجاد قدرت نموده و برگرفته از گفتمان دفاع مقدس آمد باید در همه عرصه‌ها همچون اقتصاد و صنعت هم تحقق یابد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت با تاکید بر اینکه باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم حافظه پر افتخار تاریخی پاک شود، یادآور شد:در اغتشاشات سال گذشته آرمان ها تکثیر و باطل السحر تلاش رسانه ای دشمن شدند.

دکتر جلیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به کتاب «عملیات احیا» که روایت صعود کارخانه جمکو جوین به قله علم و فناوری است،گفت: این کتاب روایتگر کارخانه ای است که نه تنها در شرایط سخت تسلیم نشد بلکه از شرایط بد اقتصادی موجب رونق اشتغال و رفع مشکلات در صنایع مختلف شده است.

وی ادامه داد: روایت این کتاب باید به یک مدل و الگوی موفقیت تبدیل به فرهنگ جامعه شود‌که یک کارخانه با اتکا به دانش بومی منطقه و با نگاه متعالی دینی با تفکر انقلابی دوباره احیا شد.

گفتنی است؛ دکتر جلیلی در جریان سفر خود به سبزوار ضمن بازدید از شرکت کشت و صنعت شهرستان جوین از نزدیک‌ در جریان فعالیت ها و تولیدات این شرکت قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها