خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برگزاری کلاس های متنوع تابستانه و دستگیری از خانواده کم برخوردار با اهدای بسته معیشتی و 10 میلیون ریال وجه نقد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۰۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان و در قالب طرح نوجوانه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، کلاس مهارت های کیک پزی با آموزش کیک خیس و کیک زبرا در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگه مقاومت بسیج در حاشیه این کلاس ها با اشاره به استقبال گسترده بسیجیان از این دوره های آموزشی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، هریک از دوره های آموزشی ثبت نامی در پایگاه تشکیل و بسیجیان استقبال و مشارکت خوبی از این برنامه ها داشته اند.

او افزود: کلاس آموزش پخت کیک و شیرینی با حضور دو تن از مربیان بسیجی پایگاه و کلاس آموزشی خلاقیت و نقاشی در پایگاه با مربی گری نوجوان بسیجی نازنین زهرا حسنان در رده خردسالان پایگاه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: دوره آموزش تفنگ بادی در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه با مربیگری زینب داودی در رده بزرگسالان و جوانان تشکیل شد.

فیض خاطرنشان کرد: با هدف پیروی از سیره اهل بیت (ع)، عیادت از یک بیمار محله به همت گروه جهادی پایگاه انجام و در جهت دستگیری از این خانواده، مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد همراه با بسته معیشتی اهدا شد.

او ادامه داد: به مناسبت ماه محرم و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) سرکشی و دیدار از حلقه شهید مرتضی وطنی توسط مسوول تعلیم و تربیت پایگاه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: معرفی و خوانش کتاب،بدن چگونه با میکروب می جنگد؟ در رده سنی خردسالان از دیگر برنامه های اجرایی در قالب طرح نوجوانه های صالحین بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها