خبرهای داغ:

تکریم از پرچمداران حریم عفاف در مشهد

تکریم از پرچمداران حریم عفاف در مشهد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خراسان رضوی از برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب با هدف زیست عفیفانه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۰۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: خراسان رضوی از مشهد، رویا حیدرزاده در مراسم تجلیل از فعالان حریم عفاف که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه زیست عفیفانه یکی از مهمترین مسائل در جامعه است سعی کردیم به صورت تخصصی آن را در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی و حتی امنیتی و روانی اجرا کنیم که این اقدامات در طول سال انجام می‌شود.

 

وی با تاکید بر این که بسیج لایه ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های دولتی است اظهار کرد: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های موجود مردمی استفاده کنیم و در زمینه زیست عفیفانه روند رو به ارتقا داشته باشیم.

 

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی به دلیل برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: این مراسم با هدف تکریم و تجلیل از فعالان و کنشگران زیست عفیفانه که آثار شاخص پژوهشی، عملیاتی و اجرایی در سطح شهر، استان و کشور داشتند برگزار شده است. برخی از این افراد سال‌هاست فعال و مروج حوزه عفاف تحت عنوان "پرچمداران حریم عفاف" هستند.

 

حیدرزاده افزود: تقویت انگیزه و تجدید پیمان کنشگران عفاف و حجاب و تجلیل از ۱۵ فعال شاخص در سطح مشهد و استان از برنامه‌های شاخص این مراسم است که برخی از آن‌ها به عنوان شاخص کشوری مطرح شدند.

 

وی همچنین اعلام کرد: لوح سپاس و هدیه معنوی به ۴۰نفر فعال نیز در هر استان اهدا می‌شود و مشابه این مراسم در سطح استان و هر شهر به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و الگو‌های برتر عفاف و حجاب معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار