خبرهای داغ:
قربانی:

سلامت انسان‌ها در گرو سالم بودن جاده‌ها است

همدان-مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه راهداری ثانیه به ثانیه با جان انسان‌ها سر و کار دارد، گفت: رفتار راننده در گرو سلامت است و سلامت انسان‌ها در گرو سالم بودن جاده‌ها است.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۳۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر مهران قربانی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: مهندس صادقی راد مدیری مردمی و خستگی‌ناپدیر و پرتلاش است.

وی با بیان اینکه وسعت استان‌های ما نظیر یک کشور است، افزود: امیدوارم مدیرانی همچون ایشان داشته باشیم؛ مهندس آهکی نیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه بود و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه نوع کار راهداری این گونه است که دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه با جان انسان‌ها سرو کار دارد؛ رفتار راننده در گرو سلامت است و سلامت انسان‌ها در گرو سالم بودن جاده‌ها است، گفت: چون این کار با جان انسان سر و کار دارد کسی که این مسئولیت را برعهده دارد با جان انسان‌ها سر و کار دارد و باید تمام توان خود را در این راه بگذارد.

وی ابراز کرد: ما یک پنجم آنچه که مطلوب است اعتبار داریم؛ سازمان راهداری بین اولویت‌ها دغدغه دارد و به آن چیزی که دوست داریم، نمی‌رسیم.

قربانی با بیان اینکه استان همدان وضعیت نسبتا خوبی دارد اما در کشور باز هم معضل داریم، عنوان کرد: از مهندس آهکی می‌خواهم با این وضیعتی که وجود دارد حضور در صحنه داشته باشد و با همکاران خود به دنبال بحث‌های انگیزشی باشد؛ شاید بتواند جبران کمبودها را بکند و اصول شایسته سالاری حاکم باشد.

وی تاکید کرد: رصد روزانه و ساعتی را باید داشته باشید؛ در ایام خاص مثل اربعین و طی سال مباحث مربوط به حمل کالا و غیره که استان در کشور وظایف خود را به خوبی انجام م‌ دهد و عملکرش رو به تزاید است؛ به دغدغه‌های صنوف ذیربط توجه داشته باشد؛ استان همدان جزء استان‌های خوب ما است و امیدواریم نتایج بهتری به دست آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار