مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت ساری درگفتگو با بسیج:

قیام امام حسین(ع) رهایی مستضعفین از بند استکبار را نوید می‌دهد

ساری-مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ساری گفت: امر به معروف ونهی از منکر ریشه در قیام عاشورا دارد که رهایی مستضعفین از بند استکبار را نوید می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۱۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

قیام امام حسین(ع) رهایی مستضعفین از بند استکبار را نوید می‌دهد

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام یوسف نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام عزای حسینی،  گفت: امام حسین (ع) با قیام خود در محرم سال ۶۱ هجری رهایی مستضعفان از بند استکبار را در پرتو احیای امر به معروف و نهی از منکر بشارت دادند.

 مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در ناحیه ساری افزود:ایام محرم فرصت مناسبی برای بازخوانی قیام عاشورا است تا انسان مسیر زندگی دنیوی خود را با توجه به زندگی سیاسی معنوی ائمه اطهار (ع) هموار سازد.

حجت الاسلام یوسف نژاد ادامه داد: عزاداری برای امام حسین (ع) همه ساله در میان امت‌های مختلف جهان با شور و شعور بیشتری برگزار میگردد چرا که امروزه میبینیم در بلاد کفر هم روز عاشورا دسته روی عزاداران حسینی برپا می‌شود و این امر نشان از حقانیت قیام عاشورا است.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ساری در ادامه با اشاره به اینکه آغاز محرم در سال۶۱ هجری بوده، ولی پایانش جهانی است، تصریح  کرد: در زیارت عاشورا میخوانیم " الی یوم القیامه" یعنی این قیام تا پایان جهان و قیام حضرت حجت ادامه دارد، امر به معروف ونهی از منکر ریشه در قیام عاشورا دارد که رهایی مستضعفین از بند استکبار را نوید می‌دهد.

حجت الاسلام یوسف نژاد ضمن بیان اینکه مکتب عاشورا دو جبهه دارد گفت: جبهه رزائل و جبهه فضائل دو جبهه هستند که در مکتب عاشورا در مقابل هم حرکت میکنند، در هر دو جبهه نماز هست، روزه هست، خدا و پیغمبر هست، اما اینجا بصیرت نقش مهمی دارد تا مسیر درست، شناخته شود.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت ساری  در پایان  خاطر نشان کرد: در طول سال یک محرم و یک شب قدر داریم که اگر از لحظه لحظه این موقعیت‌های معنوی بهره نبریم محروم هستیم و کسی می‌تواند بهره ببرد که پاکار باشدحتی با انجام کار‌های کوچک.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار