خبرهای داغ:

پایگاه های بسیج جایگاه انسان سازی است

مسوول آموزش سازمان بسیج کشور گفت: بسیج یک نیروی منعطف است نه منفعل و نسبت به مشکلات جامعه قد علم می‌کند و یک یک نیرو و بازوی پرتوان برای انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۰۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام والمسلمین رجبیان مسوول آموزش سازمان بسیج کشور و همراهانش از پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خواهران در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه بازدید و از روند انجام کار جویا شد.

این دیدار با حضور مسئولین تعلیم تربیت سپاه ناحیه و حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه با حضور فرمانده، مربی و سرگروه‌های حلقات صالحین و عرصه های نقش آفرین پایگاه حضرت آسیه (س) انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبیان در این دیدار اظهار کرد: برنامه های بسیج شبکه‌ای و تربیتی است باید غالب برنامه‌ها به سمت تربیتی شدن و شبکه‌ای بودن پیش رود. از نیروی انسانی گرفته تا برنامه‌های ورزشی، اردویی، سازندگی و فرهنگی و خصوصاً حلقات صالحین باید با نگاه تربیتی باشد.

او افزود: در پایگاه ها تربیت دیداری است و عملکردها برای اعضا الگو می‌شود، باید سرگروه و مربی پایگاه به‌گونه‌ای باشند که بتوان آنها را به عنوان یک الگو پذیرفت پس بهترین‌ها باید سرمربی، مربی و سرگروه باشند.

مسوول آموزش سازمان بسیج کشور تصریح کرد: سرگروه و مربی باید بتوانند شبکه ای کار کند، به عنوان نمونه از یک نفر یا دو نفر شروع و بقیه اعضا را خودشان پیدا کنند. در این صورت برای آنها زحمت کشیده و دغدغه مند می‌شود. در زحمت‌ها و سختی‌هاست که انسان اوج می‌گیرد و تربیت می‌شود.

رجبیان در ادامه گفت: پایگاه جایگاه انسان سازی و ساختن نیرو برای انقلاب است. بسیج یک نیروی منعطف است نه منفعل، نسبت به مشکلات جامعه قد علم می‌کند و یک یک نیرو و بازوی پرتوان برای انقلاب است.

لازم به ذکر است در ادامه فرمانده و سرمربی پایگاه نسبت به شبکه تربیتی، برنامه‌ها، تعاملات، جلسات و برنامه‌های ابتکاری پایگاه توضیحاتی را ارائه دادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار