زنجان -مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هفت تیم عملیاتی هلال احمر اقدام به تخلیه آب ۲۷ منزل مسکونی در شهر زنجان کردند و جان سه شهروند گرفتار در سیلاب را نجات دادند.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۴۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

 

تخلیه آب ۲۷ منزل و نجات جان ۳ زنجانی گرفتار در سیل توسط امدادگران هلال احمربه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت اله هاشمی اظهار داشت: بر اثر بارش باران سیل آسای زنجان ساعت ۱۵ بعدازظهر دریافت خدمات امدادی و آبگرفتگی منازل به ندای امداد گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی امدادی و سیلاب برای امداد رسانی به مناطق مختلف شهر زنجان اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هفت تیم عملیاتی در شهر زنجان متشکل از ۴۳ امدادگر و نجاتگر در دانشسرا، منطقه سعدی شمالی، خان ناظم، داودقلی، بی سیم، انصاریه، جاوید، بعثت، خان دره و دیرمان ارخی اقدام به تخلیه آب و امدادرسانی کردند.

هاشمی تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی علاوه بر تخلیه آب منازل مسکونی اقدام به نجات جان سرنشینان خودروی گرفتار در سیل کردند و آن‌ها را به محل امن منتقل کردند.

وی بیان‌کرد: در این عملیات ۱۴ دستگاه پمپ لجن کش، پمپ آب و کف کش بکارگیری شد و عملیات امدادرسانی از ساعت ۱۵ آغاز و با بیش از پنج ساعت تلاش بی وقفه در ساعت ۲۰:۳۶ امشب به پایان رسید.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

ارسال نظرات