خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت دین اسلام همواره یا با قول و قلم عالمان بوده یا با شمشیر مجاهدان، گفت: جایگاه رسانه ها در آینده ایران اسلامی تاریخ‌ساز و قضاوت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۴۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» در آیین رونمایی از هفتمین پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه تاکید کرد: عاشورا حادثه ای نبود که در سال ۶۱ هجری متوقف شود همه روزها برای ما سال ۶۱ هجری است.

وی با بیان اینکه صف بندی ها و آرایش امروز دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی که محور دین و مدعی جامعه تمدن اسلامیست، به لحاظ کمی و کیفی شبیه سال ۶۱ هجری است، تاکید کرد: بسیاری از دیگر مناسبت هم همین است مساله غدیر هم یک بیعتی روزانه است که در مسیر ولایتمداری و ولایتپذیری قرار دارد.

سردار ریحانی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار پابرجاست ولی ذائقه ها تغییر کرده است، افزود: با انتخاب الگوی های غربی در بین مردم، استحاله ایدئولوژی صورت گرفته است.

وی توضیح داد: رجعت و برگشت از اصل انقلاب نوع زندگی غربی است که یکی از اهداف آن تحریف جایگاه رهبریست بیان کرد: بیشتر انقلاب های توحیدی و غیر توحیدی دچار ارتجاع شدند و خطر ارتجاع بر روی انقلاب سایه انداخته است.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه موضوع ارتجاع را دارای سابقه تاریخی در بین ادوار مختلف از زمان حضرت علی(ع) و دیگر انقلاب های طول تاریخ برشمرد و افزود: این خطرات برای هر جامعه ای وجود دارد و دشمن هم تلاش کرد این ارتجاع را برای نظام جمهوری اسلامی به وجود بیاورد.

مقابله رسانه ها با ارتجاع سازی دشمن

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قلم به دستان و رسانه ها می توانند در این برهه از تاریخ، در راستای مقابله با ارتجاع سازی دشمن تاریخ سازی کنند.

فرمانده سپاه استان در ادامه با بیان اینکه جامعه رسانه و قلم به دستان مورد احترام مردم و نظام اسلامی هستند، افزود: ضمن اینکه اهالی رسانه اخبار درست را منتشر می کنند ولی در برخی مواقع نوع نگارش متن خبر باادبیات صحیحی تنظیم نمی‌شود.

سردار ریحانی اضافه کرد: همین موضوع باعث می شود دشمن برداشت بد و سواستفاده کند.

این مسئول در ادامه تبیین حقایق را مسیولیت سنگین و سخت رسانه ها عنوان کرد و افزود: تبیین شخصیت مقام معظم رهبری، مقابله با پروژه تطهیر پهلوی و نظام پوسیده آن، انعکاس دستاوردهای انقلاب، تبیین ریشه های انقلاب و نارضایتی های مردم، تبیین خطر ارتجاع و تبیین دشمن شناسی را از مهمترین عناوینی برشمرد که باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

وی در خاتمه دشمن شناسی را مهمترین موضوعی دانست که باید رسانه ها به تبیین آن بپردازند، تصریح کرد: دشمن به طور قطع به دنبال تجزیه ایران اسلامی است ولی صراحتا اعلام می‌کند که دنبال تجزیه نیست که تبیین این موارد از وظایف مهم رسانه هاست.

ارسال نظرات